marți, 28 noiembrie 2017

Gama Algaderm Anti-Age de la Gerocossen

Urmare a unei colaborări cu Brander, am primit spre testare un set de creme Gerocossen Algaderm Anti-Age, set compus din crema de ochi antirid, lifting și fermitate, crema antirid de noapte, crema antirid intensiv de zi 55+  și laptele demachiant Algaderm antiage, după cum mi-a fost dorința :)
Le folosesc deja de două săptămâni și cred că a trecut timp destul cât să-mi fac o părere obiectivă despre acestea. Și trebuie să vă spun că sunt minunate! Încă din seara când le-am primit am și început să le folosesc. 
Dar, să le luăm pe rând.

Laptele demachiant Algaderm curăță chiar și cel mai îndărătnic machiaj, fără a fi nevoie să insist prea mult. Are un miros discret și nu e foarte gras. Conține alge marine și ulei de migdale. Nu conține, în schimb, parabeni, ceea ce îl face potrivit și pentru tenurile sensibile. Pot confirma asta, pentru că de când îl folosesc nu mi-a apărut  pe față nici o irițatie.


Crema pentru ochi Algaderm este un produs bun, cu un miros foarte plăcut și care hidratează destul de bine zona ochilor. De menționat că, la aplicare nu m-au usturat ochii. O folosesc atât seara, cât și dimineața, înainte de aplicarea cremei de față. Conține  Alge marine, Colagen marin, Coenzima Q10 și Cafeina.
Despre cremele de față pot să vă spun că atât crema antirid de noapte, cât și crema antirid de zi 55+ sunt hidratante, miros plăcut a curat :) intră destul de repede în piele, nelăsând fața cu senzația de gras. Ba chiar, după părerea mea, crema de noapte intră mai repede în piele decât crema de zi, pentru cea de zi așteptând cca. 10 minute până se absoarbe pentru a mă da cu BB cream.
Deși sufăr de dermatită periorală, cremele astea îmi priesc de minune, deci le recomand din tot sufletul, mai ales că prețul lor este mult mai scăzut decât al unor produse dermato-cosmetice indicate tenului sensibil.


Crema de noapte conține Alge marine, Colagen marin și Unt de shea, iar crema de zi 55+  Alge marine, Colagen marin, Polizaharide marine, Uleiuri naturale: argan, jojoba, susan, avocado, Unt de shea.

Să vă mai spun că flacoanele cu creme conțin o cantitate generoasă de produs , și cum la o singură utlizare e nevoie doar de puțin produs, fiecare cremă în parte pare să ajungă pentru cca. 3 luni de aplicări zilnice.
Să nu uit să vă spun că dacă doriți să le comandați, o puteți face pe site-ul Gerocossen și, până pe 30 noiembrie (inclusiv!), aveți o reducere de 10% la produsele comandate cu codul CristinaDumea10%  Însă voucherul de reducere nu este doar pentru aceste produse, ci pentru orice produs aflat în portofoliul firmei și expus la vânzare pe site-ul gerocossen.ro, inclusiv pentru produsele aflate în promoție.
Happy shopping! :)



4 comentarii :

  1. Dintotdeauna am preferat produsele cosmetice romanesti pentru ca-s mai ieftine si, uneori, la fel de bune, daca nu cumva mai bune decat alea de fitze, straine. La unele din alea pretul e mult supraestimat fata de calitate, probabil si din cauza reclamelor care te intampina la tot pasul si care trebuie platite, nu? Ma duc sa ma uit acum pe site si poate dau o mica comanda :)
    Laura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, daca ai ten uscat (nu mai tin minte cum e, desi mi-ai spus candva), cremele astea sunt grozave pentru tine :)

      Ștergere