luni, 30 ianuarie 2017

Eveniment Yves Rocher

Cu mai bine de o săptămână în urmă am fost invitată de către directorul zonal de vânzări al Yves Rocher, Tatiana Baltag, la o întâlnire a membrilor Clubului Yves Rocher, club din care fac și eu parte.
A fost o întâlnire plăcută, care s-a desfășurat în una din sălile de conferințe ale Hotelului Astoria din Iași.
Cu ocazia asta am aflat lucruri noi de care nu aveam habar, pentru că nu sunt decât un client al magazinului online, de unde am cumparat doar de vreo două ori.
De exemplu, știați că acum există lideri (așa li se spune) prin intermediul cărora poți comanda produse din catalogul firmei? Eu nu știam. E cam ca la acele MLM de cosmetice, cu deosebirea că la Yves Rocher membrii managementului sunt angajați ai Yves Rocher.



Fiecare invitată a primit cadou o miniatură de parfum, două flyere cu creme și câte un pliculeț conținând semințe (cred!) de nalbă, bune de sădit pentru a obține plăntuța ta, pe lângă cataloagele de produse, cel general și cel care conține oferte pentru membrii Clubului Yves Rocher.



Prezentarea a fost atât de lungă cât să nu plictisească, am cunoscut oameni drăguți, s-a organizat o tombolă la care mai toată lumea a câștigat câte un produs Yves Rocher, s-au premiat persoane care au excelat în activitatea de vânzări de produse ale firmei, am socializat... 
Mi-a plăcut, drept pentru care mulțumesc pentru invitație și de-oi mai fi chemată, sigur am să mai particip :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu